מלון בפריז: 34B ASTOTEL ברובע התשיעי

חופשת כריסמס רומנטית היא חופשה בפריז ואכן, בילינו 5 ימים קסומים בעיר האורות הרומנטית והמוארת, גם בימים של קורונה (: 

מכיוון שזו הפעם החמישית שלנו בפריז, החלטנו לעשות טיול למתקדמים! בחרנו ללון ברובע התשיעי, המיוחד והמקסים וממנו יצאנו בכל יום לרובע אחר ולבילוי מקסים בחלק אחר של העיר. 

מעוניינים לקרוא על המסלול שעשינו? היכנסו לקישור כאן

המלצות שניתנו לנו הובילו אותנו למלון 34B ASTOTEL. 

מלון נקי וחמוד ביותר, הנמצא בליבו של הרובע התשיעי במרחק של דקות הליכה מתחנת מטרו מרכזית ובמרחק של 10 ד' הליכה מכיכר האופרה. ארוחת הבוקר טובה ומשביעה. בכל יום אחר הצהריים ועד הערב ניתן להתכבד בקפה/תה ועוגות בלובי המלון. 

כיף לחזור לזה לאחר יום בילוי בקור הפריזאי! 

בהזמנת המלון בחרתי חדר גדול יותר וזאת מידיעה מוקדמת שחדרי המלון בפריז (ובכלל בערים גדולות) קטנים מאד בד"כ. 

לכן, החדר שהזמנו היה מרווח יותר ולכן גם נעים יותר. 

ליד המלון יש מספר מסעדות, שאת חלקן דגמנו והן היו מצויינות. בכלל יש מלא חנויות, בתי קפה ומסעדות בסביבת המלון וגם חלק מהפסאז'ים המפורסמים של הרובע התשיעי. הלובי המלון מעוצב מאד יפה ובו מוגשת גם ארוחת הבוקר. צוות המלון היה אדיב ביותר.   

ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון בופה. מבחר עשיר מאד של מאפים, קרואסונים ולחמים שונים. מבחר גבינות ונקניקים כיאה למלון בפריז וכן קפה (לא משהו), תה ומיצים שונים. אין ירקות... ויש ישראלים שזה יכול להפריע להם. לנו באופן אישי זה לא הפריע במיוחד. 

דלפק הקבלה עובד גם בלילה ותמיד היו נכונים לענות ולטפל בנדרש. בימי קורונה חשוב להדגיש שיש אלכוג'ל בכל מקום, שלטים המודיעים שיש חובה להיות עם מסכות והקבלה מוגנת בהגנה הנדרשת. 

החדר שהזמנו: החדר שהזמנו היה חדר סופריור זוגי – מתוך רצון לחדר גדול ומרווח יותר. בחדר יש ווי פיי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח. חדר רחצה נוח ומרווח אם כי לא היה שמפו ומרכך אלא סבון בלבד. 

  • החדר היה נקי מאד - ניקו אותו מדי יום והחליפו מגבות.
  • בחדר מכונת קפה, מקרר קטן ובו באופן שוטף מיצים ומים לשימוש חינמי! בכל יום ממלאים את המקרר מחדש.
  • המיטה היתה נוחה מאד – מורכבת משני מזרנים.
  • שקעי החשמל אירופאיים ואין צורך במתאם.
  • חלונות גדולים הפונים לכביש.
  • חימום החדר היה סביר בהחלט.

 נקודה אחת שיש לציין ולשים לב – החדר פנה לרחוב הראשי ולכן היה לעיתים רעש בלילות ממכוניות ומאנשים ושמעו אותם היטב בחדר. החלונות לא היו אטומים דים. ממליצה לבקש חדר פנימי הפונה לחצר הפנימית של המלון. לסיכום, אני ממש ממליצה על מלון 34B ASTOTEL. מלון נוח במיקום נהדר ועם ארוחת בוקר נהדרת. השירות היה מצוין. המקלחת נקייה ומרווחת. 

הדירוג שלי: 9   (ירד קצת על הרעש מהרחוב...)