מלון במדריד: Eurostars Plaza Mayor

אין כמו אליפות הטניס הפתוחה שמתקיימת מדי שנה במדריד כדי להגיע אליה ולחגוג בה כמה ימים מופלאים! 

מקום הלינה הנבחר היה מלון Eurostars Plaza Mayor המרכזי והנהדר.

מיקום מעולה לשיטוט וטיול בעיר וברחובות היפים שלה ובסמיכות לכיכר מאיור המפורסמת והתוססת. 

המלון שוכן בתוך מבנה משוחזר אולם בפנים הוא חדיש ומודרני והחדרים חדישים ויפים. 

גם תחנת המטרו סמוכה מאד למלון – במרחק של 150 מ' בלבד למרות שממש לא השתמשנו בה והגענו לכל מקום שרצינו ברגל. מלון Eurostars Plaza Mayor במדריד הוא מלון ארבעה כוכבים ונמצא ברחוב Doctor Cortezo ב Centro של מדריד.  

הקירבה לכיכר מאיור התבררה כנהדרת בשל פסטיבל מוסיקה מדהים שהתקיים בה לכבוד האביב והיכולת לפקוד אותו בכל עת שנרצה, בסיומו של יום טיול ושופינג. את הכיכר והאזור כולו סובבים בתי קפה יפים, מסעדות מעולות ורבבות אנשים שיוצאים ומבלים עד השעות הקטנות של הלילה.   בכלל, חיי הלילה של מדריד תוססים ביותר וכל המסעדות ובתי הקפה ובמרחק הליכה קצרה מהמלון יש מדרחובים מלאים בחנויות ובאפשרויות רבות לשופינג וכל הרחובות הקטנים הללו מובילים אותנו לכיכר השמש ולרחוב הקניות המפורסם  - גראן ויה. למרות ההמולה, הרחוב בו נמצא המלון הוא רחוב קטן ושקט ולכן לא היה רעש בחדרי המלון. המלון עצמו נקי ובמראה חדיש והחדרים יפים, מרווחים ונוחים ביותר. יש בחדר טלוויזיה, ווי פיי בחינם, רצפת פרקט ועיצוב מודרני. טלויזיה עם מסך שטוח ומקלחת מרווחת ונעימה עם סון רחצה וסבון ידיים. ארוחת הבוקר היתה מצויינת ומגוונת התקיימה בקומה העליונה והיתה טעימה ועשירה ומהחלונות נשקף נופה של העיר.  יש בקומה זו גם מרפסת המשקיפה על מדריד כולה ובימים נעימים נחמד להיות בה. המלון מתאים לזוגות ופחות למשפחות משום שאין חדרי משפחה. אם הילדים גדולים יותר ניתן להזמין שני חדרים סמוכים. דלפק הקבלה עובד 24/7. יש נגישות לנכים וכמובן גם מעלית. החדרים שהזמנו היו נקיים מאד. בכל יום ניקו את החדר והמגבות הוחלפו. גם המיטה הייתה ממש נוחה. יש בחדר כספת, ארון ומגרות ושקעי חשמל אירופאיים ולכן אין צורך במתאם לאלו המגעים מהארץ. 

ארוחת הבוקר: 

ארוחת הבוקר היתה כלולה במחירו של החדר. הארוחה היתה עשירה ומגוונת מאד: גבינות, נקניקים, ירקות, גבינות וביצים וכמובן לחמים.  יוגורטים וקפה טוב. חדר האוכל אומסעדת המלון נמצאת בקומה העליונה ונשקף ממנה נוף של העיר. יש גם מרפסת בה ניתן לאכול בימים נעימים. חסרונות: לא היו חסרונות בולטים. סה"כ מלון מצוין ומומלץ מאד. יתרונות: 

  • מיקום מצוין – קרוב מאד למרכזי הבילוי והאטרקציות התיירותיות המרכזיות. במרחק של מאות מטרים נמצאות מרבית האטרקציות המרכזיות של העיר.
  • ארוחת בוקר עשירה וטובה מאד.
  • חדרים נוחים, מרווחים וחדישים

 מה אני חושבת על המלון? 

מלון נהדר, נקי וחדשני, נמצא במיקום נהדר ונוח, קרוב למרכז ולאמצעי התחבורה השונים. יחד עם זאת, המלון נמצא ברחוב שקט. הדירוג של סיגל: 10   

כיכר מאיור במדריד