מלון בוינה: Josefshof am Rathaus

במהלך אחד מחודשי דצמבר החלטנו שמגיע לנו לחוש את אווירת כריסמס באירופה ובחרנו בעיר הוולסים והמוסיקה – וינה הקסומה. התוצאה היתה  4 לילות של שכרון חושים ושווקי כריסמס לרוב במלון היפה והנוח במיוחד: Josefshof am Rathaus. השהיה במלון היתה בחדר זוגי. החלטנו לחוש את קור דצמבר האירופי, לשתות יין מתובל וחם וליהנות מהאורות לכבוד כריסמס ומהאווירה המדהימה. המלון שוכן ברחוב  Josefsgasse 4-6 ברובע Josefstadt  - זהו מיקום מושלם הנמצא ממש דקות הליכה מכיכר העירייה (בו מתקיים אחד משווקי חג המולד המדהימים שיש בעיר) . מלון Josefshof am Rathaus קרוב מאד ל "רינג" המפורסם של וינה, כך שהליכה קצרה הובילה אותנו אל ליבה של העיר העתיקה ולכן היה נוח מאד ללכת ברגל כמעט לכל מקום. לכן, לא היה (כמעט) צורך להשתמש בתחבורה הציבורית של העיר, רק כשממש התעייפנו או שבחרנו לנסוע למקומות מרוחקים יותר כמו ארמון שנבורן או מרחצאות חמים. הרחוב עצמו קטן ושקט, כך שהחדרים היו שקטים במיוחד. החלונות כפולים ומגנים גם מפני הקור הוינאי של חודש דצמבר.

המלון משופץ, בנוי במבנה ישן המורכב משני בתים המחוברים זה לזה. אנחנו לנו בחדרים המשופצים והחדשים יותר והחדר היה נפלא, חמים ונעים, מרווח דיו, מרוהט באופן סולידי ובטוב טעם עם דגש על הצייר קלימט הוינאי המפורסם. דלת חדר הרחצה היא כולה ציור מרשים של גוסטב קלימט – הופך את החדר לאמנותי ומרשים. חדר האוכל לארוחות הבוקר היה מרווח דיו ונמצא בקומת הלובי. הלובי אמנם קטן אולם נעים ומספק את הצורך להתרווח ולהתחמם טיפה אחרי שחוזרים מהקור של חודש דצמבר השורר בחוץ. ניתן לומר שהחדרים מרווחים ונקיים מאד, ארוחת הבוקר היתה טובה מאד, עשירה וטעימה, רשת וויי-פיי טובה וחינמית והמיקום מצוין ושקט. המלון מתאים מאד לבילוי זוגי וגם משפחתי. דלפק הקבלה עובד 24/7, יש אפשרות להזמין שירותי הסעה מ.. ואל... שדה התעופה. יש גם חנייה סמוכה אולם היא בתשלום נוסף ולא ניתן להזמינה מראש. החדרים: יש במלון אווירה שקטה ונעימה. החדר אותו הזמנו היה חדר סטנדרטי שהיה גדול דיו ומרווח לזוג. העיצוב היה יפה ובהשראת האומן האוסטרי גוסטב קלימט.  יש גם דירות קטנות לזוג עם ילד. יש ווי פיי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים. החימום בחדר היה מצוין, קיבלנו בכל יום 2 בקבוקי מים חינם, יש מכונת קפה עם קפסולות. בחדר הרחצה המקלחת היתה נהדרת ומרווחת וזרם המים היה נפלא, יש סבון רחצה ושמפו. החדר שהזמנו: 

  • החדר היה נקי מאד - ניקו אותו מדי יום והחליפו מגבות.
  • המיטה היתה נוחה מאד.
  • בחדר היתה כספת, שהשתמשנו בה ביעילות.
  • שקעי החשמל אירופאיים ואין צורך במתאם.
  • בכל יום קיבלנו 2 בקבוקי מים מינרליים בחינם.
  • יש מכונת קפה בחדר ומחדשים את הקפסולות

 ארוחת הבוקר: ארוחת הבוקר היתה כלולה במחירו של החדר. הארוחה היתה עשירה ומגוונת ועם שפע של אפשרויות, גבינות וביצים ומגוון מאפים. היו ביצים, נקניקים ונקניקיות, ירקות, פירות, לחמים, גבינות ועוד. גם הקפה היה טוב. אני לא מצאתי חסרונות במלון ומאד ממליצה על שהייה בו בעת בילוי בעיר הולסים. היתרונות מרובים, כמו למשל: 

  • מיקום מצוין – קרוב מאד לכיכר העירייה ולעיר העתיקה, לבתי קפה מפורסמים ולמסעדות.
  • ארוחת בוקר עשירה וטובה מאד.
  • צוות הקבלה - קיבלו את פנינו בצורה נעימה ומסבירת פנים.

 הדירוג שלי: 10   

 

מלון בוינה