מלון בבודפשט: Revay 12 Hotel Budapest

בילוי זוגי של 5 לילות קסומים במלון Revay 12  בבודפשט.

המלון שוכן ברחוב  Revay 12  ומכאן שמו (הלא כל כך מקורי...) אבל במיקום של המלון הזה פשוט נפלא מפני שמצד אחד הוא נמצא ברחוב קטן ושקט ומצד שני הוא נמצא ממש בליבה של העיר ובמרחק הליכה לכל מקום, כך שכמעט שלא השתמשנו בתחבורה הציבורית ובמערכת הרכבת התחתית הטובה של העיר. זאת למרות שהעיר מרושתת בתחבורה וקל מאד להגיע ממקום למקום לא היה צורך כמעט להשתמש בתחבורה הציבורית של העיר.  

המלון מתאים מאד לבילוי זוגי וגם משפחתי. דלפק הקבלה עובד 24/7, יש אפשרות להזמין שירותי הסעה מ.. ואל... שדה התעופה. הרחוב בו נמצא המלון הוא למעשה סמטה צרה הממוקמת ממש מול בזיליקת סנט סטפן המדהימה, מרחק של דקה הליכה משדרת אנדראשי המפורסמת, הליכה קצרה לרובע היהודי ולמדרחוב ואצי אוצה. 

הכל קרוב, שפע של מסעדות ואפשרויות לבילוי במרחק הליכה מבית המלון – פשוט נפלא!!
זהו מלון חדש יחסית ומעוצב מודרני, נקי ומסודר. גם לובי בית המלון חדיש ומעוצב. המלון מתפרש על פני מספר קטן של קומות, כולל שתי מעליות. ארוחת הבוקר מתקיימת בלובי המלון שבקומה הראשונה.

חדרי המלון מרווחים ונקיים מאד. שירות החדרים היה טיפה בעייתי. למרות בקשות חוזרות לסבון רחצה ומגבות נוספות – הם לא הגיעו... אבל באופן כללי ניתן לומר שאנשי הצוות היו ידידותיים ונכונים לעזור. 

ארוחת הבוקר היתה טובה, אם כי לא מגוונת יותר מדי. בכל יום הוגשה ארוחה דומה אבל היה שפע ולא חסר שום דבר. 

רשת וויי-פיי טובה וחינמית.   

המלון לא גדול ויש בו אווירה אינטימית ונעימה. החדר אותו הזמנו היה Superior אבל יש גם חדרי סטנדרט ודירות קטנות לזוג עם ילד. יש ווי פיי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים. 

בדירות יש גם מטבחון מאובזר ומרפסת הצופה לבזיליקה המפורסמת.  

בחדר הרחצה יש מקלחת, סבון רחצה ושמפו (כשנגמר התקשו להביא חדש...), מערכת מיזוג אוויר. 

החיסרון המרכזי של המלון היה שירות החדרים – לעיתים המגבות היו שחוקות ומחוררות, למרות שביקשנו לקבל נייר טואלט וסבון רחצה – לא קיבלנו. לעומת זאת יש יתרונות רבים כמו: מיקום פשוט מעולה – אי אפשר היה לבקש מיקום טוב יותר. חדרים נקיים וחדשים – השהיה בחדר המרווח היתה נוחה מאד. ארוחת בוקר טובה ומשביעה! צוות הקבלה היה שירותי ונחמד - קיבלו את פנינו בצורה נעימה ומסבירת פנים. ביקשנו להישאר בחדר יותר זמן כי הטיסה היתה בערב – הסכימו תמורת תשלום.

בודפשט