מלון באתונה: Amalia Hotel

רגעים אחרונים לפני שהקורונה פלשה לחיינו, בילינו, בני ואני, מספר ימים באתונה התוססת והמקסימה, ובעיקר הכל כך טעימה! בשל מיקומו המרכזי והקרבה לתחבורה ציבורית ולמקומות הבילוי והביקור המרכזיים של העיר, בחרתי לשהות במלון: Amalia Hotel . השהיה במלון היתה בחדר זוגי. 

המלון שוכן ברחוב  Amalias Ave, Athens  - מרחק של 2 ד' הליכה מכיכר סינטגמה המפורסמת והמרכזית – ממנה יוצא מדרחוב ארמו המחבר בינה ובין כיכר מונסטירקאי. בכיכר יש גם את קו 95X המגיע ונוסע אל שדה התעופה. 

המיקום של המלון ממש מושלם. הכל קרוב. לא השתמשנו בתחבורה הציבורית בכלל והגענו לכל מקום ברגל.   בכל הרחובות מסביב יש שפע של מסעדות וטברנות, הפלאקה והאקרופוליס במרחק הליכה מהמלון. הרחוב אמנם רחב מאד ומרכזי ויש מלא תנועה אולם אין רעש בחדרים בכלל. החדר היה שקט ועורפי. לובי המלון קטן ונעים וצוות המלון היה מסביר פנים. 

ארוחת הבוקר מוגשת בקומה הראשונה בסגנון בופה. ארוחת בוקר עשירה מאד ומלאה במאכלים מקומיים טעימים כמו בורקסים שונים, קינוחים נהדרים וממש טעימים. . המלון מתאים מאד לבילוי זוגי וגם משפחתי. דלפק הקבלה עובד 24/7, יש אפשרות להזמין שירותי הסעה מ.. ואל... שדה התעופה. 

החדרים: החדר שהזמנו היה חדר סטנדרטי. החדר היה גדול דיו ומרווח לזוג. יש ווי פיי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים. חדר הרחצה קטן טיפה אבל מאובזר כהלכה. זרם המים היה חלש במקצת. החדר שהזמנו: 

  • החדר היה נקי מאד - ניקו אותו מדי יום והחליפו מגבות.
  • המיטה היתה נוחה.
  • שקעי החשמל אירופאיים ואין צורך במתאם.
  • יש שולחן קטן ושני כיסאות למקרה שרוצים לאכול משהו בחדר.
  • חדר הרחצה קטן.

 ארוחת הבוקר: ארוחת הבוקר היתה כלולה במחירו של החדר. הארוחה היתה עשירה ומגוונת ועם מאכלים יווניים ומערביים. בופה עשיר ומגוון. מה שהיה הכי טעים היו הקינוחים היווניים בסיום הארוחה. אני  ממליצה על שהייה בו בעת ביקור באתונה. המיקום מנצח, המלון נקי ונעים וארוחת הבוקר טובה. 

הדירוג שלי: 9   (ירד קצת על המקלחת הקטנה...)

 

מלון באתונה