מלון בכפר ZAGORA בפיליון, יוון: HOTEL ZAGORA

אף על פי ולמרות הקורונה שנמצאת בחיינו קרוב לשנה וחצי, החלטנו בחודש יולי 2021 לצאת לחופשה משפחתית בחצי האי פיליון שביוון ולבלות מספר ימים של טיולים, בטן גב, ים ושמש והנאה צרופה.

מתכנון לצאת לבילוי משפחתי במתכונת מלאה – יצאנו לבסוף עם אחד מתוך השלושה... 

הטיול תוכנן ברובו כטיול כוכב ומכיוון שמרבית האטרקציות מצויות בחלקו המזרחי של חצי האי פיליון, התמקמנו בכפר ZAGORA  במלון בעל השם הייחודי:  Zagora Hotel

מלון מקסים, נקי ועם צוות אדיב, שנמצא בליבו של כפר ציורי על ההר, עם סימטאות צרות, ללא מדרכות, כבישים מפותלים, כיכר כפר מדהימה עם עץ דולב עתיק ומרשים במרכזה וכמובן נוף מדהים של הים האגאי. 

השהיה במלון הייתה בחדר לשלושה. חדר מרווח מאד עם מרפסת הפונה לנוף המקסים של הים. המלון שוכן ברחוב הראשי של הכפר  - מרחק של 2 ד' הליכה מכיכר הכפר המרכזית – בה היה עץ דולב מפורסם (שנמצא בכל כיכר מרכזית בכל כפר בחצי האי פיליון), בתי קפה ומסעדות, כנסייה והמון שמחה!! 

מיקום המלון בכפר ZAGORA היה טוב וממנו יכולנו לצאת לכל האטרקציות בחלקו המזרחי של חצי האי. 

אבל!! יש לדעת ולזכור שהיציאה והכניסה ובכלל, הנסיעות בחצי האי פיליון כרוכות בנסיעה ארוכה בכבישים צרים מאד ומפותלים ביותר ולכל מקום שרוצים לנסוע יש זמן נסיעה לא קצר בשל הנסיעה הלא פשוטה. 

ליד המלון יש מספר מסעדות, חלקן ברחוב הראשי של הכפר וחלקן בכיכר הכפר. כל המסעדות בכפר היו מצויינות!

המלון קטן ואינטימי ויש בו אווירה שקטה ונעימה. בריכת המלון קטנה וחמודה. ביום האחרון בילינו בה שעות של מנוחה והתאפסות לקראת החזרה וממש נהננו בה.

הלובי של המלון קטן ובו מוגשת גם ארוחת הבוקר. צוות המלון היה אדיב ביותר.   

ארוחת הבוקר מוגשת, כפי שציינתי, בלובי של המלון ובסגנון בופה. בשל הקורונה וההקפדה הרבה, עובדי המלון הגישו את האוכל ולא ניתנה גישה ישירה למזנון. 

דלפק הקבלה עובד גם בלילה ותמיד היו נכונים לענות ולטפל בנדרש. 

החדר שהזמנו: החדר שיועד לשלושה היה גדול ומרווח ומתאים בהחלט לשלושה אנשים. יש ווי פיי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח. חדר הרחצה ובעיקר המקלחון קטן טיפה אבל מאובזר כהלכה. 

  • החדר היה נקי מאד - ניקו אותו מדי יום והחליפו מגבות.
  • מטבחון קטן עם מקרר, כלים ומיקרוגל תרמו לארוחות שערכנו בחדר מדי פעם.
  • המיטה היתה נוחה.
  • שקעי החשמל אירופאיים ואין צורך במתאם.
  • במרפסת ניתן היה לשבת ולסעוד בהנאה על שולחן נוח ועם נוף נפלא.

 ארוחת הבוקר: 

הארוחה עצמה הייתה מגוונת ועשירה ובכל בוקר היו מטעמים מקומיים חדשים כמו בורקסים במילויים שונים, פשטידות, קינוחים שונים ועוד. קפה קר וקפה חם ואפילו שוקו. 

לסיכום, אני ממש ממליצה על המלון ב ZAGORA. המיקום של הכפר טיפה צפוני אבל ניתן להגיע ממנו לכל מקום. השירות היה מצוין. המקלחת הייתה מאד נקייה אם כי המקלחון היה טיפה קטן. 

הדירוג שלי: 9   (ירד קצת על המקלחת הקטנה...)

 

מלון בפיליון, יוון