מי אני? מי אני? מי אני? image
הי, אני סיגל ואחת האהבות הגדולות שלי היא טיולים בארץ ובעולם. אוהבת מאד לתכנן טיולים למשפחתי ולקרובים אלי וזאת לצד עיסוק נוסף - ייעוץ שיווקי לעסקים מתחום הטיולים, הפנאי והלייף סטייל.

אני בעלת תעודת "יועצת טיולים" מטעם בית הספר לתיירות באוניברסיטת חיפה. מטיילת הרבה בעולם וגם מנהלת את הבלוג הזה ופרופיל אינסטגרם.
אני אוהבת את המפגש עם האחר, עם תרבות שונה ועם נופים וטבע. אוהבת מאד גם טיולים אורבניים וערים גדולות (:

הבלוג שלי - טיילת או Sigal Around The World, הוא תחביב אהוב ושירות לאחרים עם שלל הטיפים והמסלולים שבו. תוכלו לאמץ מסלול שעשינו ולהתאים אותו לצרכים שלכם, תוכלו לעיין במגוון המאמרים והטיפים לטיול עם המשפחה וכעת תוכלו לרכוש, בעלות סמלית בלבד מסלול נקי, ללא סיפורים משפחתיים כדי שתוכלו להשתמש בו לטובתכם ואם יהיו לכם שאלות - אשמח לענות!
תוכלו גם לשתף שקיבלתם השראה ממנו ולסייע כך בהפצתו (:

ההחלטה לקיים טיול בהרכב משפחתי מלא אינה החלטה פשוטה. לקחת את הילדים (קטנים או גדולים, עם צרכים מיוחדים כלשהם או בלעדיהם) ולנסוע לתקופה (קצרה או ארוכה) דורשת תכנון מראש, הכנה נפשית ופיזית ותעצומות נפש לא קטנות.
גם ההיבט הכספי דומיננטי. בכל זאת - חלק מהטיולים דורשים חציית האוקיינוס, טיסות ארוכות, כרטיסי טיסה יקרים, עלות שהייה יקרה יותר מאשר לזוג, סידורי לינה שונים, מזון, דלק ועוד ועוד ועוד..
אבל...לעומת הקשיים הנ"ל, היתרונות של טיול משפחתי ברחבי העולם רבים.
מדינות אירופה וצפון אמריקה ידידותיות מאד לתיירים. השילוט, המפות, הדרכים - נוחות ומזמינות. היום, בעידן ה WAZE וגוגל- הכל אפילו קל יותר.
גם עלויות המחיה זולות יחסית, למעט מספר מדינות באירופה (איסלנד, סקנדינביה). 
החשיפה לסוגים שונים של אטרקציות - ערים גדולות, בניינים גבוהים, ומחוץ לערים נופים מרהיבים ותופעות טבע מדהימות. מזג אויר שונה ומגוון רחב מאד של טעמים וניחוחות.
טיול עם ילדים או מתבגרים - טיול משפחתי, יכול להיות חוויה מהנה ביותר כאשר בוחרים בתמהיל הנכון של בילויים המתאימים לכולם, נסיעות קצרות יחסית, שילוב של ערים ונופים וכמובן אטרקציות לילדים. בכל טיול כזה יש להקדיש זמן לאטרקציות הללו אך גם יש להקדיש את הזמן לדברים המעניינים אותנו, ההורים והילדים יוכלו ליהנות מהן אף הם.
הכנה נכונה, תכנון מסלול אישי, נכון ומותאם לכל בני המשפחה ותמהיל נכון של בילויים מבטיחים הנאה צרופה לכולם! 

איזה כיף - יוצאים לדרך!

סיגל