04 Feb
04Feb

קיים מספר רב של יעדי בילוי רומנטיים אליהם ניתן לבצע תכנון טיול, אבל... בשל העובדה שיום האהבה שלנו חל בקיץ, קיימים מספר יעדים שהם רומנטיים אבל ניתן להגיע אליהם גם עם המשפחה ולשלב בילוי רומנטי ומשפחתי. 

פאריס
במקום הראשון עומדת העיר המדהימה הזו, המשלבת הכל. החל מהגשרים הציוריים, דרך בתי הקפה הקטנים ועדהמוזיאונים המעניינים והמגוונים. ניתן לשוט שייט רומנטי על הסיין, לערוך פיקניק בגני לוקסמבורג, או לטייל ברחובות הקטנים והמדהימים של מונמארטר ולחזות בעיר המוארת. העיר הזו מאירה את פניה גם לילדים ויש בה מגוון פעילויות שניתן לעשות כך שהשילוב אכן אפשרי. טיפוס למגדל אייפל, ביקור בכנסיית נוטרדאם, ביקור בפארק המדע בלה וילט, פארק אסטריקס, דיסנילנד פאריס ועוד ועוד.

ונציה
זהו היעד המתבקש השני.  ארכיטקטורה עוצרת נשימה, שילוב של יבשה וים, תעלות וגשרים, רחובות צרים ומסתוריים, הופכים את ונציה לרומנטית ואטרקטיבית לילדים בו זמנית. שיטוט בסמטאות הופך לחוויה הרפתקנית, שייט בגונדולה בליווי שירה, בילוי בכיכר סן מרקו ומרדף אחר יונים לקול פעמוני הכנסיה. אין.. פשוט אין דברים כאלה וגם הילדים יחשבו כך!

לאס וגאס
נשמע מופרך? אז זהו שלא! גם לאס וגאס יכולה להיות יעד רומנטי אך בו זמנית, אטרקטיבי מאד למשפחות. בשנים האחרונות משתדלים מאד לפנות לקהל היעד של משפחות עם ילדים והאטרקציות בעיר זו רבות מספור. מומלצת בחום!

פראג
עיר רומנטית מאין כמותה. מתאימה גם לבילוי משפחתי אבל עם ילדים קצת יותר גדולים. שיטוט בסמטאות של העיר העתיקה, חציית הגשרים, טיפוס את המצודה ואוירת ימי הביניים עושה את העיר רומנטית ומעניינת.

רודוס/כרתים - יוון
גם רומנטים וגם משפחתיים. ניתן לשלב טיולים ברחבי האיים שיכולים להיות מרתקים ולגלות חופים נסתרים.

טוסקנה - איטליה
נוף משגע, עיירות ציוריות קטנות וקסומות, כרמי זיתים וגפנים, בית חווה גדול המכיל את כל המשפחה וטיולי כוכב לכל עבר . רומנטיקה בדרך היקבים וגלידה בשפע לילדים..וכמובן פירנצה.

רעיונות ליעדים נוספים?

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.