14 Aug
14Aug

בהמשך לפוסט הקודם, מוסיפה צרור טיפים לאחר התכנון...לנסיעה עצמה.
מקווה שיסייע לקראת הטיולים הקרבים בחג הארוך שלפנינו!
נסיעה טובה..

נוסעים:

1. שימו לב למשקל המזוודות. קיימות תקנות חדשות לטיסות בינלאומיות ולטיסות טרנסאטלנטיות ויש להתעדכן בהן טרם הנסיעה. כמובן ששימרו מקום לחזרה..

2. קחו עימכם עגלת טיולון לנסיעה. גם אם הילד טיפה גדול יותר זה עוזר מאד כשהולכים מרחקים ארוכים וגם ניתן לנמנם בהן לזמן קצר ולאגור כוחות להמשך היום. בבתי המלון נותנים בדרך כלל מיטת תינוק אולם לעיתים, המזרן דק וקשה ואין הגנות מסביב לראש התינוק. דאגו להביא עימכם או להוציא מהעגלה את ההגנה הנדרשת ולהקיף בה את אזור הראש במיטת התינוק. גם מנשא יכול לסייע במהלך טיול.. ואפילו מאד!

3. סלקל הינו שימושי ביותר לתינוקות. התינוק יהיה בסלקל במטוס, ולאחר מכן ברכב במהלך הנסיעה. 

4. בכל מקום בו תבקרו, קבעו נקודת מפגש בולטת למקרה וכל אחד התפזר לכיוון אחר ואין קשר. ממליצה לקנות מכשיר קשר פשוט ולתת אותו לילדים הגדולים יותר. כך הם יהיו חופשיים ואתם פחות דואגים.

5. אם ילדיכם עדיין זוחלים על הרצפה, ניתן לקחת עימכם יריעת פלסטיק ולפרוס אותה היכן שתהיו - כדי למזער לכלוך.

6. אם הילדים עדיין שותים מבקבוקים, הכינו את הבקבוקים עם מעט מים, הכינו בדיספנסר את כמויות אבקת החלב הרצויות ולפי ההאכלה ערבבו והוסיפו מים חמים עד הכמות הנדרשת. בקשו מהדייל/ת לסייע לכם בכך.

7. אם אתן מיניקות, בדקו היטב מה התרבות ומה חושבים על הנקה בפרהסיה במדינת היעד. 

8. כבר ציינתי במספר מקומות קודם לכן, במרבית חברות התעופה, משפחות עם ילדים זוכות להיכנס ראשונות למטוס ולהתארגן במקומות. נצלו יתרון זה.

9. בדקו מהם הכללים לגבי תיקי נשיאה למטוס. מה המשקל הרצוי, אילו חומרים מותר להעלות למטוס וכד'. בד"כ, הורים לתינוקות ופעוטות רשאים להעלות למטוס מים בכמות הנדרשת ואבקת חלב וכן לגבי תרופות נדרשות.

10. חברות תעופה מסוימות מאפשרות הזמנת מושבי המטוס כבר באינטרנט, טרם הטיסה. נצלו זאת על מנת להזמין מקומות נוחים. לרוב בקדמת המטוס, כשיש טיפה מרחב לתינוק.

11. היובש באוויר המטוס יכול ליבש ילדים קטנים. לכן צריך לדאוג לשתות כל העת. לא ארחיב כאן על כאבי האוזניים - פרטתי במאמר אחר.

12. נסיעות ברכבת או באוטובוס: בשעת ההזמנה בדקו אם מחירים מיוחדים למשפחות ולילדים. במקרים רבים, כרטיס נסיעות משפחתי מפחית את העלויות במידה רבה.

13. כאשר אתם עולים על אוטובוס או רכבת - החליטו מי עולה ראשון, מי עולה אחרון ומי אחראי על המזוודות וזאת כדי להבטיח שאף אחד ושום דבר לא נעלם...

14. גם כשכבר יושבים ברכבת, הציבו גבולות לילדים גדולים יותר - עד היכן הם יכולים להסתובב וכל כמה זמן הם צריכים לחזור למושב כדי להראות שהכל בסדר וכמובן שגם לפני שהרכבת עוצרת בתחנת היעד..


הצטרפו לדף הפייסבוק של טיילת

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.