14 Dec
14Dec

נושא חשוב מאין כמוהו בתכנון טיול הוא האריזה. אפשר לתעב את זה ואפשר, באמצעות מספר כללים פשוטים, להפוך את הנושא לחלק מחוית הטיול/חופשה. 

כמובן שקיימים הבדלים רבים בין אריזה לטיול מתגלגל ובין אריזה לקראת "נופש" או חופשה במקום אחד. במאמר זה אתמקד ב- מה אורזים כשיוצאים לחופשה - בדרך כלל במקומות בהם מזג האויר חם.


אז מה לקחת לחופשה? מילות המפתח החשובות ביותר באריזה (והפעם אני מכוונת בעיקר לנו - הנשים) הוא - ערבבי והתאימי או יותר טוב באנגלית: Mix & Match, במידה מספקת לכל החופשה ובשילוב "אקססוריז" שמשנים את כל ההופעה מפעם לפעם (גם אם הבגד הבסיסי הוא אותו בגד).

כאשר אנחנו יוצאות לחופשה, ולא לטיול מתגלגל, אנחנו יכולות טיפה להתפנק ולארוז קצת יותר - אך אם אותה חופשה כוללת בתוכה טיסה ואולי קצת שופינג בארץ היעד - צריך להיזהר מצרת ה-  OVERWEIGHT ולארוז בתבונה.

אתן יודעות שתצטרכו ביגוד תחתון ("לבנים"). אירזו זוג תחתונים אחד לכל יום ובנוסף זוג אחד למקרה שתזדקקו לו. זוג גרביים אחד לכל יום, למעט אם אתן נוסעות למקום חם בו רוב הזמן תזדקקו לכפכפים או סנדלים. חזיות - כמובן - אבל מספיק 2-3.. שיתאימו לביגוד.

משהו חם לשנת הלילה...

זכרו לבדוק מה מזג האויר המשוער לתאריכי החופשה שלכם ובהתאם לכך להתארגן. אם מדובר ביעד חם, מרבית הבגדים שתיקחו יהיו קלים, קצרים ומבדים נעימים.

לא לשכוח כמובן גם בגד ים - אחד או שניים.

2 זוגות מכנסיים קצרים או 7/8 בצבעים בסיסיים כמו ג'ינס קל ובז' - כך שיתאימו למגוון חולצות או גופיות (3-4).

קחו ביגוד לערב - שמלה קלילה, משהו חגיגי יותר כדי להתאים לשעות הערב או ליציאה למסעדה. מספיקות 2 שמלות לכל הערבים - בצרוף נעל שונה ועגיל שונה - הכל יראה אחרת.

נעליים - כאן צריך להיזהר משום שנעליים הן כבדות ולכן שוב, חישבו לאן בעצם אתם נוסעים? אם רוב הזמן תבלו בברכה או בחוף הים אין סיבה להשקיע בהרבה זוגות נעליים. כפכפים, נעל לערב וזהו בערך. אם אתן מתכננות פעילות גופנית - אל תשכחו לקחת נעליים מתאימות.

אקססוריז -  גם כאן - לא להגזים בבקשה! אבל ניתן להביא שרשרת או שתיים המתאימות לשמלות שהבאתן או ליותר מבגד אחד, 2 טבעות ועגילים. ניתן להביא גם תיק ליום ותיק לערב.

הקפידי שהביגוד אותו את לוקחת - אינו סט של חולצה ומכנסיים מותאמים אלא צבעים בסיסיים וחלקים שניתן להתאים את כולם אחד לשני - כך יוצרים אשליה של "לבשתי משהו אחר" בכל פעם מחדש.

אל תשכחי לארוז איפור, אם אפשר באריזות קטנות..

לכולנו יש נטייה לארוז יותר מדי אבל, עם טיפונת תשומת לב - ניתן להגיע לאריזה יעילה, חסכונית ומושלמת!



מספרי כללים לגבי אריזה:

  •  התחילי לארוז מספר ימים לפני היציאה לחופשה ולא ברגע האחרון..
  •  קחי ביגוד בצבעים בסיסיים המתאימים אחד לשני (ערבב והתאם!)
  •  תמיד לקחת משהו חם יותר - גם למקומות חמים, לשעות הערב
  •  תיק גדול ליום, תיק קטן לערב
  •  שמלה (קטנה? שחורה?)
  •  כובע
  •  בגד ים וקרם הגנה


יאללה - חופש!

הצטרפו לדף הפייסבוק של טיילת !


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.