01 Aug
01Aug

לא בכל מקום אליו תיסעו עם ילדיכם נושא האוכל יהיה פשוט כל כך. אבל, זה כמובן מאד אישי ותלוי בילדים ובהרגלי המשפחה. בכל מקרה קיימות דרכים להקל על הקושי, אם קיים, וליהנות גם מהאוכל.


אל תצחקו, אבל מספריים הן אחת הדרכים הקלות והנוחות ביותר לחתוך אוכל לילד במסעדה. זאת כאשר סכין אמיתי אינו בנמצא. במסעדות סיניות האוכל נחתך כבר במטבח ואין בדרך כלל סכינים על השולחן. אם פיו של הילד קטן יותר מהחתיכות שנחתכו, ניתן לחתוך אותן עם מספריים. (כמובן שבעת האריזה אין להעלות את המספריים למטוס אלא לשים אותן במזוודה העולה לבטן המטוס). גם כשאוכלים נודלס או פסטה ניתן לחתוך אותה באמצעות המספריים - רעיון לא רע בכלל המונע פנים מלוכלכות ובגדים המכוסים ברוטב עגבניות...

בנושא השתיה - רצוי להביא בקבוק אותו ניתן למלא מילוי חוזר במים נקיים כמובן. עדיף להביא בקבוק רב שימושי ולקנות בקבוקי מים מינרלים גדולים ומהם למלא. זה יותר זול ויותר נוח מלסחוב מלא בקבוקי מים קנויים. בנוסף, כאשר קונים שתיה מוגזת ואינכם בוטחים בטיב המים במדינה בה אתם מטיילים - אל תוסיפו קרח!! אם המים לא טובים - גם הקרח לא טוב מן הסתם. קיבתם של ילדים רגישה יותר וכדאי להקפיד יותר במקרה שלהם.
לגבי חברות ידועות - העדיפו שתייה מפחית על שתייה מבקבוקים ונקו במגבון מחטא את חלקה העליון של הפחית.
הדבר תקף גם כשקונים גלידה ממקור לא מוכר. אם לא תשתו את החלב במדינה אליה אתם מטיילים אל תקנו גלידה מתוצרת מקומית!

אם השירות איטי וארוחת הצהריים או הערב לא תמיד בשעה הקבועה - שימרו בתיקכם קרקרים או מזון יבש אחר שיחזיק את הילדים עד לארוחה. בנוסף, לא תמיד מוכנים הילדים לנסות מאכלים חדשים ולא מוכרים - אז תמיד צריך לדאוג שהמוכר יהיה בתיק, לפחות עד לארוחה הבאה..

בסיכומו של דבר, כהורים, אם החלטתם לטוס עם הילדים, אל תצפו לאכול כל היום במסעדות גורמה ולאכול רק אוכל אותנטי.. כמובן שהכל תלוי בילדים אבל קחו בחשבון שבכל מדינה אליה תגיעו - בסופו של דבר תגיעו לאוכל "המוכר" לילדים למרות שאינו "מיוחד"..גם כאן חשוב התכנון..
נסיעה טובה ובתיאבון!

הצטרפו לדף הפייסבוק של טיילת !

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.